Nu när Trump slutat twittra

 

Då är allt mycket lugnare Efter 2020 så kommer 2021 Det kan bara bli bättre.



Hoppas vaccineringen går bra är rädd för vad som kommer i dess kölvatten med -
falsk information, Krav på vaccineringsbevis för att flyga eller söka jobb. 
Vi har varit rädda alltsedan det gick upp för dom flesta vad det egentligen detta Covid19 var som svepte över världen.
Inte alla...(har en bekant som faktiskt är "covidförnekare")
Ibland skulle vissa vuxna ha dataförbud tycker jag!


Kommentarer

  1. Är det jag som är den där "förnekaren"? :D
    I så fall kan jag berätta att jag inte förnekar smittan, och jag är också rätt oroad över vad sjukdomen kommer att medföra sekundärt, med de restriktioner man inför, trots att det inte dör fler av den här smittan, än någon annan influensa... Kontroll, kontroll, kontroll....
    Själva sjukdomen däremot tycker jag inte vi ska vara så överdrivet rädda för, om vi inte är allvarligt sjuka eller gamla. (Precis som med alla infektionssjukdomar, som alltid kan vara förödande då, och alltid har varit, fast ingen brytt sig förr...)

    Och vad menar du med att Trump slutat twittra?? - Det bara sprutar ju tweets ur karln... :D

    SvaraRadera
  2. Nej inte menar jag dig, Det är en "man" som har nya rön och sanningar varje vecka en face-vänn. Jag blir lite mörkrädd.
    Och Just nu Efter som jag inte är vänn/följare utav Trump tweet så är det inget jag ser eller hör på nyheterna. Det har varit tämligen ganska tyst om karln förutom några benådningar utav Kalkoner och hans kompisar.


    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

En påse kattmynta och så lite smågodis

Hemma på vår gata i stan !